Število prispevkov : 307 Age : 30 Kraj : .×.mesTo sanj.×. Registration date : 24/05/2008
Naslov sporočila: RBD-Feliz compleanos Tor Jun 24, 2008 5:06 pm
FELIZ CUMPLEANOS Algo especial te prepare Se que te vas a sorprender En este cumpleaos Voy a intentar que sea el peor
Veras que mal me comportare A tus amigas me ligare En este cumpleaos Voy a intentar que sea el peor
Ya no quiero que me finjas mas amor Mientras que me engaias sin razon Es por eso que esta farsa ya se acabo
Bye bye feliz cumpleaios
Uhhhh........ sha la la la la Feliz cumple... Feliz cumple...
Se que quizas me voy a manchar Pero es que tu has sido igual Y en este cumpleaos me comere tu corazon
Ya no quiero que me finjas mas amor Mientras que me engaias sin razon Es por eso que esta farsa ya se acabo
Bye bye feliz cumpleaios
Bye bye feliz cumpleaios
Feliz cumpleaios (ooooh)
Bye bye feliz cumpleaos
Algo especial te prepare Se que te vas a sorprender En este cumpleaos Voy a intentar que sea el peor Voy a intentar que sea el peor Voy a intentar que sea el peor
Happy birthday to you! --- VSE NAJBOLJŠE Nekaj specialnega ti pripravljam Kar te bo presenetilo Za ta rojstni dan Kar pojedel bi tvoje srce
robivi ki težko me zdržijo k vašim prijateljem me vleče za ta rojstni dan Nameravam poskušati, kaj je najslabše
Neželim da se hihitajo najini ljubezni medtem ko me goljufajo brez razloga to je zato ker je ta farca že končala
adijo adijo srečen rojstni dan
uhhhh........ ša la la la Sreča se izteče… Sreča se izteče…
Vse kar narediš bom zapacal Razen dejstva, ki so enaka In to praznovanje ti po razžrlo srce
Neželim da se hihitajo najini ljubezni medtem ko me goljufajo brez razloga to je zato ker je ta farca že končala
srečen rojstni dan (ohhhhh)
Nekaj specialnega ti pripravljam Kar te bo presenetilo Za ta rojstni dan Nameravam poskušati, kaj je najslabše Nameravam poskušati, kaj je najslabše Nameravam poskušati, kaj je najslabše